سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی برای استفاده صحیح از ریمل ابرو

 

ابرو یکی از عناصر اصلی در زیبایی چهره است که گاه نادیده گرفته می‌شود. مرتبی، خوش‌حالتی و رنگ ابرو بر زیبایی چهره و چشم‌های یک خانم تاثیرگذار است. ابرو ساختار صورت را شکل می‌دهد و به چهره تعادل می‌بخشد. با تغییر مدل ابرو، می‌توان صورت را لاغر یا چاق‌تر نشان داد. به همین دلیل خانم‌ها حساسیت زیادی نسبت به مدل ابروهای خود دارند و بر همین اساس پا به هر سالن آرایشی نمی‌گذارند و مرتب کردن ابروهایشان را به دست هر آرایشگری نمی‌سپارند. رنگ ابرو بعد از اصلاح آن، از مهم‌ترین قسمت‌های توجه به زیبایی ابرو است، ولی اگر به هر دلیلی نمی‌توانید یا نمی‌خواهید ابروهایتان را رنگ کنید می‌توانید از خرید ریمل ابرو برای پرپشت و مرتب نشان دادن آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله نکاتی را در مورد استفاده از ریمل مخصوص ابرو بیان می‌کنیم.

 

ریمل ابرو چیست؟

ریمل ابرو محصولی است که در چند سال اخیر وارد بازار لوازم آرایش شده و خیلی زود جایگاه خوبی در میان خانم‌ها پیدا کرده است. تا قبل از تولید این نوع ریمل، واژه ریمل تنها برای ریمل مژه به کار می‌رفت. ریملِ ابرو کارایی مشابه با ریمل مژه دارد، ابروها را خوش‌حالت، خوش‌رنگ و پرحجم می‌کند و در رنگ‌های متنوع می‌تواند به زیبایی ابرو کمک کند. خرید ریمل مخصوص ابرو ابروهای شما در طول روز ثابت و منظم نگه می‌دارد و آرایش صورت را بهتر جلوه می‌دهد. مخصوصا اگر موهای ابروی شما نامنظم است. اگر می‌خواهید برای مدتی ثابت و منظم بمانند و یا قصد دارید رنگ آن‌ها را به طور موقت عوض کنید، خرید ریمل ابرو می‌تواند مناسب باشد.

 

ریمل ابرو چیست؟

 

ریمل ابرو بر اساس نوع ابرو، به دو دسته تقسیم می‌شود که کاربردهای مختلفی دارند.

 

نوع ساده یا Clear: برای ابروهای پرپشت

نوع رنگی یا tinted: برای ابروهای کم‌پشت و کم‌حجم

 

 

 

نکات استفاده از ریمل ابرو بعد از خرید ریمل ابرو

شستشوی صورت قبل از استفاده

قبل از استفاده از هرگونه مواد آرایشی، صورت باید تمیز و خشک باشد. ریمل به خاطر فرمولاسیونی که دارد، هم به ابروها رنگ می‌دهد و هم عمل فیکساتور ابرو را انجام می‌دهد. به همین دلیل بهتر است، ریمل ابرو همیشه در مرحله آخر آرایش استفاده شود تا هر گردی که از بقیه مواد آرایشی روی صورت زدیم به ابروها نشسته را پوشش دهد.

 

 

 

روش استفاده

 

برای شروع استفاده،  ابتدا تاج ابرو و نقطه انتهایی ابرو را مشخص کنید سپس به وسیله مداد یا سایه ابرو نقاط خالی ابرو را پر کنید و خطوط ابرو را کاملا مشخص نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از موچین، وکس یا بند، موهای اضافی اطراف ابرو را تمیز کنید. در استفاده از ریملِ ابرو، زدن دو مرتبه ریمل حتی با فاصله زمانی کم و پشت سر هم، اشتباه است. زیرا مواد ریملِ ابرو به‌محض زدن به ابرو خشک می‌شود و با دوباره ریمل زدن به ابرو، رنگ و مواد ریمل تکه‌تکه می‌شود و ابروها را نامنظم و به‌هم‌ریخته می‌کند. خرید ریمل رنگی معمولا ضد آب هستند و برای پاک کردن آن‌ها، باید از پاک کننده‌های آرایشی استفاده کنید.