سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای مختصر خرید ریمل خوب


ریمل مژه از اصلی‌ترین لوازم آرایشی چشم ها محسوب می‌شود . باوجود انواع کاشت مژه هنوزهم بیشتر خانم ها از ریمل های مژه استفاده می‌کنند . ریمل زیبایی زیادی به چشمان ما میدهد و خستگی‌های روز را تاحدی می تواند مخفی کند . یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که از ریمل استفاده می کنند تقلبی نبودن ریمل و اصل بودن آن است . در ریمل‌های تقلبی موادشیمیایی نامرغوب استفاده می‌شود که باعث ریزش مژه ها می‌شود . 

 

ریمل ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز مژه های شما می توانین آن را انتخاب کنین . 

 

انواع خرید ریمل

ریمل بلندکننده:برای کسانی که مژه‌های آن‌ها حجم مناسبی دارد ولی کوتاه تر از حد معمول هستند مناسب است . دقت کنید که این ریمل به خودی خود باعث بلند ترشدن مژه‌های شما نمی شود با استفاده از فرچه‌ی مناسب و ترکیبات مخصوصی باعث جداشدن وصاف شدن مژه‌های شما می شود که در نتیجه مژه‌ها از قبل بلند تر به نظر می رسند .

 

 

 

خرید ریمل حجم دهنده : ترکیبات این ریمل به پرپشت نشان دادن مژه‌ها کمک می‌کند و برای مژه‌هایی که بلند هستند ولی حجم کمی دارند مناسب است که به مژه‌ها زیبایی خاصی می دهد وباعث درشت نشان دادن چشم ها می شود .

 

 

 

خرید ریمل فرکننده: این نوع ریمل برای کسانی که مژه‌های بی حالت و صافی دارند مناسب است . استفاده از فرچه‌های مخصوص و ترکیبات مناسب فر شدن مژه‌ها این نوع ریمل مشکل شمارا حل می کند .ولی برای نتیجه بهتر و داشتن مژه‌هایی زیباتر بهتر است قبل از زدن ریمل بر روی مژه‌های خود از فرمژه نیز استفاده کنید .

 

 

 

 

خرید ریمل ضدآب: این ریمل برای کسانی که با آرایش به استخر می روند مناسب است و در مهمانی‌های طولانی مدت که امکان ریختن ریمل شما زیر چشمانتان وجود داشته باشد . از این ریمل برای استفاده روزانه شما توصیه نمی‌شود زیرا این نوع ریمل با داشتن ترکیبات به خصوصی از روی مژه‌های شما به سختی پاک می شود و هنگام شستن ریمل ممکن است با وارد کردن فشار بر روی آن مژه‌های شما کنده شود .