سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب شیمیایی یا فیزیکی به نسبت پوست صورت و

هر چیزی به اندازه اش خوب است. حتی آفتاب عالم تاب اگر بیش از اندازه به صورت بتابد باعث بروز انواع سرطان پوست می شود. Age Spot یا همان لکه های پیری بر اثر برخورد مداوم اشعه خورشید بوجود می آید.

 

البته به لطف رشد فناوری و دانش انواع کرم های ضد آفتاب مناسب با انواع پوست از پوست خشک گرفته تا پوست چرب به بازار عرضه شده است. و قیمت ضد آفتاب ها نیز متناسب با نوعشان متفاوت است.

 

از سوی دیگر دوباره به فصل تابستان و گرما و تابش شدید خورشید نزدیک می شویم و به همین خاطر انتخاب یک کرم ضد آفتاب پوست خوب بسیار اهمیت دارد. البته نکته مهم در انتخاب خوب برای کرم ضد آفتاب اینکه اصلا دلیلی ندارد کرم ضد آفتابی که برای پوست صورت دوست و حتی یکی از اعضای خانواده شما خوب بوده و تاثیر خوبی گذاشته برای شما هم همان کارکرد را داشته باشد! همچنین کرم های ضد آفتاب مردانه و زنانه دارد

 

برخی از کمپانیهای تولیدکننده کرم ضد آفتاب ادعا می کنند کرم ترمیم کننده و ضد چروک است و جوان کننده که طبیعتا قیمت ضد آفتاب های این شکلی گران تر هم هستند و البته دقت درباره ادعای آنها !

 

برخی از کرم های ضد آفتاب چرب، صورت را براق می کنند که این کار خوشایند بسیاری از آقایان خانمها نیست. پس در هنگام انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب باید به قیمت ضد آفتاب و به این مورد و البته برخی موارد دیگر باید به اندازه کافی دقت شود.

 

کرم ضد آفتاب فیزیکی یا کرم ضد آفتاب شیمیایی

 

کرم ضد آفتاب فیزیکی یک لایه فیزیکی روی پوست صورت شما ایجاد کرده و پوست را در برابر اشعه های خطرآفرین خورشید محافظت می کند، اما کرم ضد آفتاب شیمیایی جذب پوست شده و پوست شما را از زیر محافظت می کند.

 

در واقع یک کرم ضد آفتاب شیمیایی جذب پوست شده و تا حدی به آفتاب اجازه نفوذ و تخریب پوست را می دهد. از سوی دیگر حدود 20-30 دقیقا زمان نیاز است تا این کرم ضد آفتابفعال شده و کارائی خود را نشان دهد!

 

اگر صورت شما جوش می زند و یا حساس است، کرم ضد آفتاب فیزیکی برای شما مناسب تر می باشد.

 

کدام برند کرم ضد آفتاب را خریداری کنیم؟

 

کرمهای مختلفی در بازار وجود دارند که عبارتند از آردل، پریم، سی گل، الارو، سان سیف، هیدرودرم، اوسرین، کرم ضد آفتاب شون، درمدن، نوروا، مای، نئودرم، مدیلن، ایزدین، سان سنس، نیوآ، ویشی، کلین اند کلیر، بایودرما، اوریاژ، راسن، درموبای، درماگور، اون، لانسن، اوسرین، دکتر ژیلا، مدیسان، کنلامکس،

 

 

در واقع این اول به تست اولیه دارد که آیا برای پوست شما خوب بوده یا نه، بعد بودجه شما