سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضد افتاب ها چگونه هستند؟

مراقبت از پوست مساوی اســـت با سلامت ، درخشندگی و زیبایی شما که می توانید از آن لذت ببرید. خانم ها به طور دائم از کرم های ضد آفتاب اســـتفاده می کنند. امروز به شما بهترین کرم های ضدآفتاب مردانه و زنانه بازار را معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین مارک را خریداری کنید.

 

راهنمای خرید بهترین کرم مدل و قیمت ضد آفتاب

 

کرم ضد آفتاب یکی از مهم ترین محصولات آرایشی و بهداشتی اســـت که همه افراد در طول روز برای مراقبت از بهداشت پوست و کاهش خسارت از بافت پوست در برابر تشعشع آفتاب می بایست اســـتفاده شود. بعضی ها گمان میکنند که ضد آفتاب فقط مخصوص روزهای گرم تابستان اســـت. در حالی که ضد آفتاب و تجدید ضد آفتاب در طول روز می بایست در 365 روز سال در مکان های سرباز اســـتفاده شود و فرهنگ اســـتفاده از ضد آفتاب مثل فرهنگ اســـتفاده از نخ دندان اپیدمی شود. کرم های ضد آفتاب بر اساس کیفیت و مواد ساخته شده و اعتبار برند، قیمت های گوناگونی دارند و برای پوست خشک و چرب و مختلط در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و قیمت ضد آفتاب متناسب با مواد آن کم و زیاد می شود.

 

چرا باید از کرم ضد آفتاب بزنیم؟

 

این سوال مهمی اســـت. خیلی ها این سوال در ذهنشان ایجاد نمی شود بنابراین به دنبال اســـتفاده از ضد آفتاب و شیوه اســـتفاده از آن و شناخت انواع کرم های ضد آفتاب با مواد گیاهی و غیر گیاهی هم نیستند و پوست خود را خیلی زود، پیر و چروک و غیر صاف و تیره می کنند. پوست شما هر روز در معرض اشعه های خطرناک خورشید اســـت و مهم نیست در محیط سرباز یا سربسته هستید، در هر حالت، پوست شما به عنوان عضوی حساس، در معرض آسیب خواهد بود.

 

 

 

توجه کنید که کرم ضد آفتاب راه حلی تضمین شده برای حل این موضوع نیست و مراقبت از پوست فرآیند های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کرد. مثلا عدم تست عطرهای تقلبی روی بافت پوست و عدم اســـتفاده از محصولات آرایشی مشترک. توجه کنید که یک کرم ضد آفتاب مناسب با ایجاد یک لایه روی پوست شما قادر خواهد بود که اشعه های خطرناک UVA و UVBرا دفع کند و در عین حال رطوبت پوست را حفظ کند که برای حفظ شادابی و طراوت پوست بسیار مهم اســـت.

 

 

 

انواع کرم ها و قیمت ضد آفتاب

 

 

مدل های مختلف برای کرم های ضد آفتاب در بازار پر رقابت دنیای مد و لباس و محصولات آرایشی در دسترس خریداران اســـت. فرمولاسیون برخی از کرم ها، گیاهی اســـت مثل برند ایوروشه فرانسه. فرمولاسیون کرم ها، انواع آن را تعیین می کند. برخی از کرم های ضد آفتاب، رنگی و بعضی بی رنگ و شماری نیز با SPF کم یا زیاد می‌شود. کسانی که نمی‌خواهند رنگ صورتشان خیلی سفید شود معمولا از کرم ضد آفتاب رنگی با رنگ پوست خودشان اســـتفاده می‌کنند که مانند کرم پودر هستند. و قیمت ضد آفتاب ها نیز بسیار مختلف است.