سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید بهترین کرم پودر مخملی

 

گفتنی است که خرید کرم پودر  مخملی از حائز اهمیت ترین اولویت ها برای آرایش و گریم به حساب می آید و در واقع می توان از کرم پودر به عنوان BASE و پایه آرایش نام برد. در حقیقت امروزه که توجه به زیبایی و مد در بسیاری از بانوان زیاد است، انتخاب لوازم آرایش متناسب با پوست در میان میلیون ها مارک گوناگون کار سختی به نظر می آید. به ویژه در مورد کرم پودر که در تماس و ارتباط مستقیم با پوست افراد می باشد، یک انتخاب نادرست ممکن است به ایجاد صدمه های جبران ناپذیری در پوست شما منتهی شود. در این مطلب آموزشی تلاش داریم تا شما عزیزان را با انواع کرم پودر آشنا کنیم تا بتوانید در خرید کرم پودر با اطمینان عمل کنید. در ابتدا بهتر است متوجه شوید نوع و کیفیت بهترین کرم پودر به علت هایی مثل سلامت پوست، تاثیری که یک کرم پودر خوب بر روی آرایش شما می­ گذارد و زیر سازی که بهترین کرم پودر به منظور ایجاد یک آرایش یا گریم بهتر ایجاد کند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

 

قابلیت های مهم بهترین کرم پودر مخملی بازار

 

پوشانندگی 

باید گفت که پوشانندگی کرم پودر یکی از معیار های اصلی انتخاب آن محسوب می شود و اولین سوالی که یک فرد در خصوص با یک کرم پودر به ذهنش خطور می کند، پوشانندگی آن به حساب می آید؟ استفاده از بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا برای شما این امکان را فراهم خواهد ساخت تا نواقص صورت مانند جای جوش و یا زخم را به آسانی پوشش دهید.

 

 

 

 

 

ضد حساسیت

به دلیل ارتباط مستقیم کرم پودر با پوست صورت، خرید کرم پودر  نا مرغوب ممکن است که حساسیت هایی برای پوست شما عزیزان ایجاد کند، لذا بهتر است پیش از انتخاب به این موضوع هم توجه کافی را داشته باشید.

 

بافت سبک

بافت نرم و سبک نیز معیار اصلی در انتخاب بهترین کرم پودر محسوب می شود، به این دلیل که یک کرم پودر با بافتی سبک جلوه ای بهتری روی صورت دارد و حالتی طبیعی به صورت می دهد به ویژه اگر کرم پودر را برای گریم مورد استفاده قرار دهید به دنبال کرم پودری با بافت سبک باشید.

 

محافظت کننده در مقابل  UV

 

جالب است بدانید که در برخی از بهترین کرم پودر ها خاصیتی مانند کرم های ضد آفتاب تعبیه شده تا با استفاده از این نوع از کرم پودر ها دیگر احتیاجی به استفاده از ضد آفتاب در روی پوست خود نداشته باشید. این موضوع مهم را در نظر داشته باشید که در خرید کرم پودر  توجه به پوست بسیار حائز اهمیت است. پیش از انتخاب کرم پودر بهتر است نوع پوست خود را بشناسید و متناسب با آن بهترین کرم پودر را انتخاب کنید تا در زمان استفاده از آن به عارضه پوستی مبتلا نشوید.