سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش رنگ مایه ها در خرید کرم پودر

کرم پودر نقش اساسی در زیبایی و ماندگاری آرایش صورت شما را ایفا میکند پس سعی کنید در خرید کرم پودر بهترین کرم پودر ممکن را انتخاب کنید.

 

به گزارش آلامتو و به نقل از بامیلو؛ چه کرم پودری مناسب پوست شماست؟ و در خرید کرم پودر و استفاده از آن چطور می توانید از زیاده روی در آرایش پرهیز کنید؟ در ادامه این مطلب به این موضوع مهم می‌پردازیم.

 

اهمیت رنگ پوست

شناخت بهتر رنگ پوست شما، یا به اصطلاح رنگ مایه‌ها اولین قدم برای خرید کرم پودر  مناسب و رسیدن به یک آرایش بی‌نقص و موفق است. تفاوت یک آرایشگر حرفه‌ای و یک آرایش خانگی در همین آجر اول مشخص می‌شود. به همین خاطر، اگر به یک مهمانی مهم دعوت شوید، ترجیح می‌دهید به سراغ آرایشگاه‌ها بروید. اما برای آرایش روزانه و مناسبت‌های عادی، از نظر زمان و اقتصادی چنین انتخابی به صرفه نیست. پس در خرید کرم پودررنگ پوست و رنگ مایه ها نیز مهم هستند.

 

 

رنگ مایه‌های پوست

در مورد رنگ مایه‌های پوست، تیره یا روشن بودن پوست مد نظر ما نیست. در عوض، طیف رنگی که از زیر پوست شکل می‌گیرد، و در ادامه رنگ پوست را تشکیل می‌دهد، مد نظر است. به عبارت ساده‌تر، چه پوست شما روشن، ملایم یا تیره باشد؛ رنگ مایه‌های شما ممکن است خنک، خنثی یا گرم باشند.

 

توضیح رنگ مایه‌ها

رنگ مایه‌های خنک: رنگ چهره مایل به آبی یا صورتی است.

 

رنگ مایه‌های گرم: پوست شخص در طیف زرد رنگ، هلویی یا طلایی قابل توصیف است.

 

رنگ مایه‌های خنثی: چنین پوستی نه به رنگ صورتی نزدیک است و نه زرد رنگ. در عوض رنگ خالص خود پوست بیشتر در آن دیده می‌شود.

 

تشخیص رنگ مایه‌های پوست

‌یکی از راه‌های تشخیص رنگ مایه‌های پوست را پیش‌ازاین توضیح دادیم. به راحتی و از روی رنگ رگ‌های شما در قسمت داخلی دست، می‌توانید به گرم یا خنک بودن رنگ مایه‌های خود پی ببرید. اگر رگ‌های شما آبی یا سفید رنگ بودند، رنگ مایه‌های خنکی دارید. اما اگر آن‌ها به رنگ سبز یا زرد باشند، رنگ مایه‌های گرمی دارید.

 

پیشنهاد امروز

 

برای تشخیص رنگ چشم غیرمسلح کافی است. اما اگر همچنان از نوع رنگ مایه‌های خود مطمئن نیستید، با سؤالات زیر به جوابی دقیق‌تر می‌رسید:

 

1- آیا پوست شما به راحتی برنزه می‌شود، و کمتر آفتاب سوخته می‌شوید؟

 

در این صورت، رنگ مایه‌های شما به سمت خنثی یا گرم میل می‌کند. در غیر این صورت، شما در زیرمجموعه نوع خنک قرار می‌گیرید. البته در هر حالت، استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید!

 

2- چه رنگی به شما می‌آید، نقره‌ای یا طلایی؟

 

گذشته از سلیقه شخصی، افرادی که دارای رنگ مایه‌های خنک هستند؛ طیف رنگی نقره‌ای به آن‌ها بیشتر می‌آید. برعکس آن‌ها، یک لباس طلایی برای رنگ مایه‌های گرم بخرید و تأثیر آن را ببینید. اما در رنگ مایه‌های خنثی، هر دو رنگ ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کنند.