سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش به سوی کرم پودر

 

خبر خوبی برای شما نداریم. کرم پودرهای موجود در بازار، در دو دسته‌بندی گرم و خنک تعریف می‌شوند. اما برخی از این محصولات، تأثیری برخلاف گروه خود بر پوست شما می‌گذارند. ممکن است، کرم پودری که برای رنگ مایه‌های خنک (Cool) در نظر گرفته شده، پوست را بیش از حد صورتی کند. یا کرمی که برچسب گرم (Warm) را با خود یدک می‌کشد، رنگ پوست را به زردی نزدیک کند.

 

هدف شما باید خرید کرم پودر ی  باشد که رنگ مایه‌های پوست شما را کمی تقویت کند. کرم شما نباید خیلی صورتی، یا بیش از حد زرد یا تیره باشد.

 

– اگر رنگ مایه‌های خنکی دارید، کرم پودر شما باید به میزان خیلی کمی، ته‌مایه صورتی‌رنگ داشته باشد.

 

– اگر رنگ مایه‌های گرمی دارید، نتیجه حاصل از کرم پودر شما باید طیف زرد و طلایی‌رنگ باشد.

 

– البته اگر رنگ پوست شما ملایم یا تیره‌رنگ است، کرم پودری با رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای به صورت شما بهتر می‌نشیند.

 

– اگر رنگ پوست زیتونی دارید، از کرم پودر خنثی (Neutral) دوری کنید. با خرید کرم پودر های طلایی‌رنگ، رنگ مایه‌های سبز پوست خود را گرم‌تر نشان دهید.

 

امتحان و خرید کرم پودر

با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردید، زمان آن فرا رسیده تا کرم پودر متناسب با پوست خود را تهیه کنید. بدون شک امتحان کردن، بهترین راه برای درک بهتر رنگ کرم پودر بر روی صورت شماست. اگر آرایش غلیظی دارید و نمی‌توانید رنگ کرم را به درستی تشخیص دهید؛ نمونه‌های رایگان را تهیه کنید و در خانه امتحان کنید و سپس اقدام به خرید کرم پودر نمایید

 

سه یا چهار رنگی که به نظر مناسب می‌آیند را انتخاب کنید. نمونه را به صورت خط مستقیم، بر روی صورت خود به سمت گردن بکشید. اگر طیف کار شده به نظر نامرئی آمد، رنگ مناسبی را انتخاب کردید.

 

– کرم پودرها را زیر نور خورشید امتحان کنید. تنها در چنین نوری می‌توانید تأثیر واقعی آن را بر روی پوست خود تشخیص دهید. نور لامپ‌ها ممکن است، تصویر درستی برای شما ایجاد نکنند.

 

 

هنگامی‌که کرم پودر متناسب با خود را پیدا کنید، و در خرید کرم پودر مطمیئن باشید متوجه تأثیر آن در شکل‌گیری یک ظاهر طبیعی و زیبا خواهید شد.