سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی برند های پرفروش کرم پودر مخصوص پوست خشک ایرانی و خارجی

 

کمبود چربی در پوست می‌تواند سبب خشکی، زبر شدن و کشیدگی و در آخر نیز باعث افتادگی آن شود. اکثر افراد از اینکه دارای پوستی خشک و زبر هستند، گله و شکایت دارند. این خشکی در برخی از افراد متناسب با آب و هوای منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند نیز می تواند تیرگی را به دنبال داشته باشد و جلای دستان را از آن‌ها بگیرد.

 

در خانم‌ها استفاده از لوازم آرایشی نا مناسب و ارزان قیمت، خود باعث ایجاد خشکی در پوست صورت می‌شود و سیاهی و زیری پوست در زیر چشمانشان را نیز به همراه دارد. بنابراین مهمترین سوالی که باید در این پرسیده شود این است که در هنگام خرید کرم پودر از چه کرم پودر مناسب برای آرایش باید استفاده کرد؟ بهترین نوع از کرم پودر‌ها برای پوست‌های خشک کدامند؟

 

در این مقاله در کنار شما هستیم تا تعدادی از بهترین کرم‌ پودر برای پوشک خشک را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

 

پیشنهاد ویژه

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat 

رنگ : بژ

چرب : بله

SPF: دارد

ماندگاری 24 ساعته

جلوگیری از خشک شدن پوست

پوشش دهی عای

دارای بافت سبک

بورژوا یکی از معروف‌ترین مارک‌های فرانسویی است که در کل جهان محصولات آرایشی و بهداشتی خود را به فروش می‌رساند.

 

کرم پودر بورژوا سری Air Mat مدل Beige مخصوص پوست خشک است. این محصول پرفروش و محبوب را کسانی می‌پسندند که دنبال رنگ بژ طبیعی می‌گردند. از خصوصیات بارز این کرم می‌توان به سبک بودن آن هنگام استفاده بر روی پوست صورت و داشتن ضدآفتاب در آن اشاره کرد.

 

این کرم پودر خارجی دوکاره هم کار پوست شما را مضرات اشعه آفتاب در امان نگه می‌دارد هم با پوشش دهی بالایی که دارد یک پوست صاف و یکدست را به چهره شما هدیه می‌‌دهد.

 

بیش از 90 درصد خریداران از این محصول راضی هستند و آن را به شما پیشنهاد می‌دهند.

 

کرم پودر ایو روشه مدل Comfort Cream Beige 300

رنگ : بژ تیره

چرب : بله

SPF: ندارد

مناسب برای پوست‌های نرمال تا خشک

پوشش دهی فوق‌العاده و یکدست

رطوبت رسان پوست و تغذیه کننده

حاوی روغن کارتام

ایو روشه یک برند فرانسویی است که به دلیل کیفیت بالای این محصول محبوبیت بسیاری بین خریداران لوازم آرایشی به دست آورده است.

 

این کرم پودر مخصوص افرادی است که رنگ پوست آنها تیره بوده و دوست دارند از کرم پودر برنزه و بژ تیره استفاده کنند. کرم پودر ایو روشه Comfort Cream Beige حاوی روغن کارتام است که اثر تغذیه‌کنندگی برای پوست را دارد.

 

این کرم پودر خاصیت آبرسانی به پوست را دارد و برای پوست هایی که خشک هستند با مرطوب مگه داشتن پوست صورت مانع ترک خوردن و پوست پوست شدن آن می‌شود.

 

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream 

پایه رنگ: وانیلی

چرب : بله

SPF: خیر

مقاوم در برابر گرما، تعریق و رطوبت

پوشش دهی عالی

اگر دنبال خرید کرم پودر  ایرانی خوب مخصوص پوست خشک می‌گردید کرم پودر وانیلی مارک این لی مخصوص شماست. این کرم پودر بسیار سبک بوده و با استفاده از آن به هیچ وجه احساس سنگینی و خستگی بر پوستتان را نخواهید داشت. خرید کرم پودر  لی لی پوست را یکدست صاف می‌کنند.

 

با پوشش دهی عالی که دارد باعث می‌شود تمامی کک و مک های صورت شما را بپوشاند. این کرم پودر خاصیت ضد تعریق دارد و با استفاده از آن نگران ماسیده شدن کرم پودر بر روی صورت و گوله گوله شدن آن نباشید. پس در خرید کرم پودر شک نکنید

 

 

ویژگی دیگری که این کرم پودر دارد خاصیت مات بودن آن است; آرایش مات امروزه یک آرایش طبیعی و باکلاس به حساب می‌آید.