سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای انتخاب و خرید ریمل

چشم ها گیراترین عضو صورت هستند و اغلب در اولین نگاه، چشمان طرف مقابل ما را به خود جذب می کند. حجم و رنگ مژه در زیبایی چشم نقش پر رنگی دارد و برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر ان می توان از خرید ریمل استفاده کرد، اما چه نوع ریملی مناسب چه مدل مژه ای است و هر نوع ریمل چه کاربری دارد؟ چگونه حرفه ای ریمل بزنیم تا چشمانی زیباتر و درشت تر داشته باشیم؟ برای پاسخ به تمامی این پرسش ها در ادامه با ما همراه شوید.

 

بهترین ریمل کدام است؟



تنوع لوازم آرایشی در این روزها افزایش یافته و انتخاب محصول مناسب کمی گیج کننده است. خرید ریمل نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهترین ریمل متناسب با مژه های هر فرد متفاوت است. در ادامه انواع ریمل را بر اساس نوع برسشان معرفی می کنیم:

 

ریمل با برس ضخیم: برس های ضخیم برای پشت و ضخیم کردن (حجم دهندگی) انواع مژه ‌ها استفاده می ‌شود. معمولا در این برس ‌ها از مویچه ‌های ضخیم استفاده می شود که حجم بیشتری از مایع ریمل را بیرون آورده و روی مژه ‌ها قرار می ‌دهد. استفاده از این مدل برای مژه های بلند و کم پشت پیشنهاد می شود.

ریمل با برس نازک: برای افراد با مژه های کوتاه و صاف خرید ریمل با برس نازک پیشنهاد می شود. با برس نازک تک تک مژه های کوچک و ریز پوشانده شده و فرم می گیرند اما در حجم دهی و بلند کردن مژه تاثیری نخواهد داشت.

ریمل با برس مخروطی: ریمل های مخروطی چشم ها را به اصلاح گربه ای آرایش می کنند. مویچه های نازک بالا مژه های داخلی و میانی و مویچه های بلند مژه های بلند خارجی را پوشش می دهند.

ریمل با برس منحنی: خرید ریمل با برس منحنی باید در فهرست لوازم آرایشی خانم های با مژه های کوتاه و صاف یا بلند و بی حالت قرار گیرد. این ریمل ها به فر کردن مژه‌ نیز کمک زیادی می‌ کنند.

ریمل با برس S شکل: این نوع ریمل بسیار کاربری است و مژه های را بلند و حجیم می کند. با خرید ریمل S شکل تمام قسمت ‌های مژه حتی گوشه ‌های داخلی چشم هم پوشش داده می شود. شما می‌ توانید بدون نگرانی از جمع شدن ریمل روی مژه‌ هایتان از این انواع ریمل با برس s  شکل استفاده کنید.

ریمل با برس توپی: خرید ریمل با برس توپی برای ریمل زدن نقطه ای مناسب است و معمولا آرایشگران از آن استفاده می کنند.

ریمل با برس ساعت شنی: انواع ریمل با برس ساعت شنی بیشتر برای فرم ‌دهی و حجم ‌دهی به مژه ‌های گوشه بیرونی چشم به کار می ‌رود. اگر مژه‌ گوشه‌ های بیرونی چشم خوب حجم ‌دهی شود کمک شایانی به بازتر دیده‌ شدن چشم‌ می‌ کند.

ریمل با برس حبابی: این نوع ریمل ‌ها عمل حجم دهندگی و فرم‌ دهی را به بهترین حالت ممکن انجام می‌ دهند. اگر می‌ خواهید که هم مژه ‌های شما حجم بگیرد و هم حالت‌ دار نشان داده شود انواع ریمل با برس حبابی را استفاده نمایید.

 

استفاده از پرایمر ریمل نیز تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی استفاده از ریمل برای شما دارد. پرایمری با وزن سبک را فهرست لوازم آرایشی خود قرار دهید تا مژه هایی پرتر و جذاب تر داشته باشید. برای خرید ریمل میس و مستر یا اطلاع از قیمت ریمل در کنار کسب اطلاعات کامل درباره ویژگی های هر برند و مدل مختلف به وبسایت فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر سری بزنید. در این جا دیگر نگرانی از بابت اصل بودن کالا و قیمت ریمل ندارید و می توانید با اطمینان خاطر محصول دلخواه خود را تهیه نمایید.