سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم ضد آفتاب مناسب پاییز

 

 

پاییز پاورچین پاورچین به شهر رسید و بوی ترنم خزان به مشام می رسد. از آنجا که هر فصلی آداب خاص خود از قبیل نوع پوشش، نوع آرایش و غیره را دارد. در این نوشتار با توجه به اهمیتی که برای پوست و زیبایی آن قائل هستیم، از اهمیت و خصوصیات کرم ضد آفتاب مناسب پاییز برایتان خواهیم گفت:

 

بسیاری از مردم بر این باورند که با پایان فصل تابستان و شروع فصل سرما و توامان با کم شدن شدت آفتاب و کوتاه شدن روزها دیگر نیازی به استفاده از ضد آفتاب وجود نداشته و یا کمتر از فصول دیگر می توان استفاده نمود. و به خاطر قیمت ضد آفتاب ها نیز دیگر سراغ آنها نمیروند.

 

لازم به ذکر است که این دسته از افراد تصوری کاملا اشتباه دارند. زیرا ضرورت استفاده از کرم های ضد آفتاب و مراقبت از پوست در برابر اشعات مضر آفتاب نباید یک امر فصلی در نظر گرفته شود و قیمت ضد آفتاب نیز نباید مارا از مراقبت از پوسن خویش باز دارد.. برای درک بیشتر این مطلب، توجه شما را به موضوع زیر جلب می نمایم.

 

اشعه UVA خورشید ربطی به فصل ندارد

 

می دانیم که اشعه UVB که دلیل بیشتر سوختگی های پوستی می باشد در فصل تابستان بیشتر و در فصل پاییز کمتر می باشد. اما اشعه UVA که دلیل اصلی پیری و بروز چین و چروک در پوست می باشد، به همان اندازه که در فصل تابستان شدید و مضر است در پاییز نیز آسیب رسان می باشد.

 

نکات کلیدی جهت حفاظت پوست در پاییز

 

در تابستان به دلیل گرما، پوست عرق کرده و رطوبت کافی را دریافت می کند، اما در پاییز خشکی هوا بیشتر شده و متعاقبا پوست نیز خشک تر می گردد، پس ضد آفتابی را انتخاب کنید که دارای مقادیر بیشتری مرطوب کننده باشد. قیمت ضد آفتابها نیز در پاییز بدلیل استقبال مردم کمتر میشود

 

بهتر است ضد آفتاب انتخابی شما دارای ویتامین های C و E باشد.

 

 

به دلیل تغییر فصل عدد SPF خود را تغییر ندهید و همان عدد فصل تابستان و یا SPF30 نیز مناسب می باشد. و  قیمت ضد آفتابباعث خساست در استفاده از آنها نشود