سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا

آیا تا به حال در خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا و کیفیت مناسب دچار مشکل شده‌اید؟ آیا تا به حال کرم پودر روشنی انتخاب کرده‌اید که رنگ‌ پوستتان شبیه به گچ دیوار شده باشد یا آنقدر تیره باشد که رنگ صورت و گردن‌تان متمایز باشد؟ آیا تا به حال یک کرم پودر به منظور پوشانندگی بالا تهیه کرده‌ید که تنها مناسب استفاده روزانه باشد؟ آیا در کیف لوازم آرایش‌تان یک کرم پودر بی‌مصرف دارید که به اشتباه آن را خریده باشید؟

 

کرم پودر از ترکیباتی ساخته شده است که پوست صورت را یک دست می‌کند و جوش، خال، لک یا آکنه را می‌پوشاند و پوستتان را بدون نقص، زیبا و درخشان می‌کند. در واقع کرم پودر یک پایه اصلی و مهم در میکاپ یا آرایش است.

 

نکات مهمی که باید پیش از خرید کرم پودر بدانید

اگر در بیشتر مواقع در خرید کرم پودر با مشکل مواجه می‌شوید، توصیه می‌کنیم این نکات مهم را مطالعه کنید تا پیش از خرید کرم پودر اطلاعات کافی داشته باشید و در نهایت یک کرم پودر مناسب رنگ و جنس پوستتان تهیه کنید. در پایان این مقاله چند برند معروف کرم پودر را معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

1? رنگ پوستتان را تشخیص دهید

 

در ابتدا باید رنگ درست پوستتان را تشخیص دهید. رنگ پوست شما کدام است: سفید، گندمی، سبزه یا تیره؟ برخی افراد به خاطره آفتاب سوختگی، رنگ پوست صورت‌شان با رنگ پوست گردن‌شان متفاوت است. در واقع شما باید رنگ کرم پودری انتخاب کنید تا رنگ پوست صورت و گردن‌تان یک‌ دست شود و از یکدیگر متمایز نباشند.

 

بسیاری بر این باورند که برای انتخاب یک کرم پودر مناسب پوست، باید آن را روی مچ یا پشت دست امتحان کنید. اما این اشتباه رایج باعث خرید یک کرم پودر با رنگ اشتباه می‌شود. در این صورت بهترین روش برای تست رنگ کرم پودر آن است که مقداری از آن را روی گردن‌ یا صورتتان امتحان کنید. در صورتی که رنگ گردن و کرم پودر متناسب باشد، این رنگ مناسب با پوست صورتتان نیز خواهد بود.

 

اما اگر می‌خواهید یک کرم پودر برنزه بخرید، کمی شرایط متفاوت خواهد بود. با این حال کرم پودر برنزه نیز شماره یا طیف رنگی متفاوتی دارد. در این صورت به میزانی که می‌خواهید برنزه شوید، رنگ مناسب کرم پودر برنزه را انتخاب کنید.

 

2? در روشنایی روز کرم پودر بخرید

در صورتی که کرم پودر مناسب رنگ پوستتان را نمی‌شناسید یا می‌خواهید یک کرم پودر با برند تازه‌ای خریداری کنید، حتما در روشنایی روز برای خرید کرم پودر اقدام کنید. شب هنگام یا زمانی که تاریک است، ممکن است یک کرم پودر روشن یا تیره نامتناسب با پوستتان بخرید.

 

 

علاوه بر این، سعی کنید در مغازه یا فروشگاه‌هایی که از لامپ یا روشنایی کمی برخوردار هستند، کرم پودر را تست نکنید. در صورتی که از رنگ کرم پودر اطمینان دارید، آن را تهیه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.